آخرین اخبار

دستگیری زورگیران در تعقیب و گریز پلیسی

متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی شدند.

اشتراک گذاری
15 فروردین 1403
کد مطلب : 12562

توازن

|

۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۸:۲۹
|

|

متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی شدند.

|

۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۸:۲۹

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت خبر داد و گفت: تاکنون ۳ شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در محله دولت‌آباد طی فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷  قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی‌های پیاپی آغاز شد و سرانجام در چهاردهم فروردین ماه ماموران گشت ۳ مظنون را که در حال تردد با موتورسیکلتی مسروقه بودند، مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ طرهانی افزود: متهمان در این تعقیب و گریز دستگیر شدند و در بازدید از وسایل همراه آنها یک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اعتراف کردند و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی و کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: با شکایت سه مالباخته، پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و به همراه آنها به مراجع قضائی ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =